Czym jest bank nasienia i kiedy z niego skorzystać?
Bank nasienia Kliniki Płodności Zięba

W banku nasienia Kliniki Płodności Zięba przede wszystkim przechowujemy
ejakulat mężczyzn, którzy z różnych powodów nie mogą być obecni przy zabiegu
inseminacji lub zapłodnienia in vitro. Depozyt nasienia umożliwia wykonanie zabiegu niezależnie od regularności owulacji pacjentki, czy przebiegu stymulacji jajników. Korzystamy również z Europejskiego Banku Nasienia, więc możemy nawet w ciągu dwóch dni pozyskać nasienie od dawcy, który jest możliwie podobny do ojca, zarówno wyglądem, jak i grupą krwi.

Kiedy skorzystać z banku nasienia?

Bank nasienia jest skierowany przede wszystkim do tych pacjentów, u których przyczyna niepłodności leży po stronie czynnika męskiego na skutek np.:

• wieku,
  • zbyt małej ilości lub braku plemników,
  • radioterapii lub chemioterapii,
  • choroby nowotworowej,
  • choroby genetycznej,
  • zabiegów operacyjnych w obrębie jąder.
Umów się na bezpłatną konsultację telefoniczną!

Zajmie Ci to nie więcej niż minutę! Wybierz dogodny termin i potwierdź wizytę. Kilka dni wcześniej przypomnimy Ci o naszym spotkaniu.

Fakty na temat plemników

Zdrowy mężczyzna produkuje ok. 3 tysiące plemników na sekundę. W jednym wytrysku nasienia może znajdować się nawet do 500 mln plemników, z których nawet 4% jest zdolnych zapłodnić komórkę jajową.

Co należy zrobić przed oddaniem nasienia?

Aby zdeponować nasienie w banku nasienia Kliniki Płodności Zięba, należy wcześniej wykonać seminogram wraz z posiewem oraz badania infekcyjne. Przed zgłoszeniem się na badanie należy zachować abstynencję seksualną przez okres 2 do 7 dni.

W Klinice Płodności Zięba możemy zrobić bardzo wiele, aby pomóc Ci zajść w ciążę.
Wystarczy, że już teraz się z nami skontaktujesz.

Poznaj historię naszych Pacjentów

Zespół stworzony dla Ciebie

Lekarze Kliniki Płodności Zięba są doświadczeni we wszystkich dziedzinach medycyny reprodukcyjnej: ginekologii, endokrynologii, położnictwa, ginekologii chirurgicznej i immunologii, a także żywienia i psychologii. To oni zadbają o Twój komfort i kameralną atmosferę podczas badań i zabiegów.